Friday 31 July 2009

(50) ေကာင္းေကာင္း ေျပာတဲ ့ FOC

FOC (WHAT’S THAT MEANS)



သားေတာ္ေမာင္ အခုတစ္ေလာ စကားအဆန္းေတြေျပာသည္တဲ့။

ေဒၚနီ (က်မညီမေလး) သူ ့ေဒၚေလးအငယ္ဆံုး မၾကာခန သံုးသည့္ စကားေတြထည့္ထည့္ ေျပာေနျပီ။

သူ ့ေဒၚနီ က မည္သည့္ လူနာက မတတ္နိုင္သျဖင့္ FOC ကုေပးရသည္။ ဆိုသည့္ စကား။

အေၾကာင္းက သူ ့ၾကီးၾကီး (က်မ မမၾကီး နွင့္ အငယ္မ (သူ ့ေဒၚေလးအငယ္) က

ဆံပင္ျဖဴႏွဳတ္ခိုင္းသည့္အခါ။

ေဒၚနီက ဆရာ၀န္ဆိုေတာ့ FOC ေလ အေမၾကီး (က်မရဲ ့မမၾကီး) ကေတာ့ ပိုက္ဆံေပးရမယ္

ဆံပင္ျဖဴနွဳတ္ခတဲ့။

FOC ဆိုတာကေတာ့ FREE OF CHARGE ပါတဲ ့ရွင္


သူ ့cousin က်မတူေလး နွင့္ ဆရာေခၚတမ္းကစားၾကသည့္တဲ ့။ ေခတ္ကာလကေလးမ်ား

အရမ္းတတ္သည္။ သူ ့cousin (က်မ မမၾကီး သား) ကို ထိလွ်င္လံုး၀မခံ။

က်မတူေလး လဲ ေကာင္းေကာင္းလို ေမာင္နွမ ေနာက္ထပ္အရင္းမရွိ ။ သူတို ့ညီအကို ၀မ္းကြဲ ၂ဦးမွာ

ေမြးကတည္းက တအိမ္ထဲေန ၾကသျဖင့္ အရင္းအျခားထက္ပင္ ပိုပါသည္။

အသက္၉နွစ္ၾကီး ၉ႏွစ္ငယ္မို ့ သူတို ့၂ဦး ငယ္စဥ္က အတြဲ မညီေသးေသာ္လည္း မ်ားမၾကာခင္

အေဖၚျဖစ္လာေတာ့မည္။

တခါကလည္း ညီအကို ၂ဦး ပုဆိုး ၀တ္ျပီး လက္ဘက္ရည္ဆိုင္ အတူထိုင္ၾကသည္တဲ့။ ထိုအခ်ိန္တုန္းက

ေကာင္းေကာင္း က အသက္ ၈ႏွစ္ေတာင္မျပည့္ေသး။

No comments:

Post a Comment