Wednesday 1 April 2009

(5)တပတ္ရစ္ ရုပ္ျမင္သံၾကား

ဒီေန ့မနက္ပိုင္း fleu jab (အေအးမိေရာဂါ)ကာကြယ္ေဆး ဒုတိယအၾကိမ္ထိုး တယ္ ေနာက္ dentist appointment ကိုသြားတယ္။ ထံုေဆး ကျပင္းလြန္းအားၾကီးတယ္ ေနာက္ထပ္ treatment ၂ၾကိမ္ထပ္သြားယူရဦးမယ္။

အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ ထံုေဆးအရွိန္နဲ ့မွိန္းျပီးနားေနတုန္း အမဲမေလး ဂ်ဴနီယာ က ရုပ္ျမင္သံၾကားစပ္တူ ၀ယ္ဖို ့ လာေျပာတယ္။ ဒါ့ ေၾကာင့္ ၂ေယာက္သား ျမိဳ ့ထဲကို bus ကားနဲ ့သြားၾကတယ္။ ၂၄ လက္မ thomson ရုပ္ျမင္သံၾကား second hand ကို ေပါင္ ၅၀။ အငွားကားခ ၁၄ေပါင္ စုစု ေပါင္ း ၆၄ေပါင္။သူက က်မကို ၂၄က်ပ္ စိုက္ သူက၄၀စိုက္မယ္တဲ့ ဒါေပမဲ ့က်မဒီျမိဳ ့ကေျပာင္းရင္သူအပိုင္ယူမယ္ တဲ့ ။ က်မ သေဘာတူလိုက္တယ္။

ရုပ္ျမင္သံၾကားကို သတင္းနဲ ့ေကာင္းတဲ ့ဇာတ္လမ္းတြဲေတြသာ က်မေရြးၾကည့္တယ္၊ အင္တာနက္၊ကြန္ပ်ဴတာနဲ ့ သတင္းစာရွိေနရင္ က်မအတြက္ လံုေလာက္ျပီ။ အခုတေလာ ဒီက တီဗြီေတြမွာ ေၾကာ္ျငာခနခနေနွာက္ယွက္ လြန္းလို ့မ်က္ေစ့ေနာက္တယ္။

ညေနဘက္ ၀က္သားကင္၊လက္ဘက္သုတ္၊နဲ ့ ပဲျပဳတ္ေက်ာ္နဲ ့ဂ်ဴနီယာကို က်မညစာေၾကြးတယ္။ သူ ကေတာ့ တီဗြီ ရလို ့အရမ္းေပ်ာ္ေနပံုဘဲ။ သူလဲ တီဗြီမၾကည့္ရတာ ၃လနီးနီးရွိျပီဆိုေတာ့ နားလည္ေပးနိုင္ပါတယ္။ ဧည့္ခန္းကိုက်မအစီအစဥ္နဲ ့ ဆိုဖါေနရာခ်၊ တီဗြီ အင္တာနာၾကိဳးဆင္ ။ ထမင္းစားစားပြဲနဲ ့ကုလားထိုင္ေတြကို က်မတစ္ေယာက္ထဲ kitchen ကေနေရြ ့ နဲ ့ေတာ္ေတာ္ေမာသြားတယ္။ သူကကိုယ္၀န္နဲ ့ဆိုေတာ့ မရခ်ရမလြယ္ဘူးေလ။

အငွားကားေမာင္းတဲ ့သူ ကေတာ္ေတာ္မာေရေက်ာေရရွိတဲ ့ဒီနိုင္ငံက လူျဖဴ၊ က်မတို ့၂ေယာက္၀ယ္လားတဲ ့တီဗြီအေလးၾကီးကို ျခံ၀နားထိဘဲခ်ေပးတယ္။ ျပီးေတာ့ over charge လုပ္တယ္။ ျခံထဲကေန ့က်မတို ့ေနတဲ ့basement flat ကို ေတာ္ေတာ္ေလးအခ်ိန္ေပးျပီးသယ္ရတယ္။ အေလးၾကီးဘဲ။ ေတာမွာေနရတဲ့ ဒုကၡက မေသးဘူး။

အင္တာနက္ကလဲ တေနကုန္မေကာင္းဘူး။ စိတ္ပိန္တယ္။ အမဲမေလးနဲ ့ future အစီအစဥ္ေတြကို ေျပာျဖစ္ၾကတယ္။ က်မ ေလမိသားစုနဲ ့ဆံုခ်င္တယ္။ သူလဲဒီလိုဘဲ။ ထမင္းကိုေစာင့္ကအက်က္ေနွးသည္။ေရကို ေစာင့္ ကအတက္ေနွးသည္တဲ့ ေစာင့္ရတဲ့ဒုကၡ ကအင္မတန္ၾကီးတာဘဲ။

ေစာင့္ရတဲ့အခ်ိန္ေတြျမန္ျမန္ကုန္ပါေစ။

ည၁၁နာရီ ၂၈မိနစ္ရွိသြားျပီ ။ နားဦးမည္။

No comments:

Post a Comment